O mnie

Marta Piekarska Wirtualna Asystentka

Poznajmy się

Nazywam się Marta Piekarska, jestem Wirtualną Asystentką.

Po latach pracy jako asystent  księgowości, zaobserwowałam jak dużo trudności niesie ze sobą prowadzenie bieżącej obsługi biura oraz firmy i jak wiele czasu, a przy okazji i nerwów, zajmuje prowadzenie dokumentacji oraz przygotowanie jej dla księgowości, banku, urzędów, kontrahentów…

Wielu przedsiębiorców uważa, że gdyby nie biurokracja, ich biznes kręciłby się o wiele szybciej, sprawniej, a samo prowadzenie firmy byłoby o wiele efektywniejsze, a nawet przyjemniejsze.

Dlatego moja oferta skupia się głównie  na sprawach administracyjnych, które niejednemu przedsiębiorcy spędzają sen z powiek.

Napisz do mnie i podejmij współpracę. Ja zajmę się Twoimi dokumentami, a Ty będziesz mieć czas na rozwój swój i swojego biznesu.